דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שברולט: מי מטפל במכונית שלך? 

מאת    [ 29/03/2011 ]

מילים במאמר: 461   [ נצפה 2321 פעמים ]

חיפשת ובדקת, השקעת מחשבה והתייעצת עם מומחים ועם חברים, קראת ולמדת את הנושא ויום אחד הגשמת חלום וקנית לעצמך שברולט חדשה. הרבה כסף השקעת בקנייה של המכונית ואתה מרוצה מעצמך, גם אם חשבון הבנק שלך אולי איננו כל-כך מרוצה. האם אתה זוכר שגם לאחר קניית שברולט עדיין מוטלות עליך החלטות שונות בנוגע למכונית שלך? האם גם להחלטות הללו אתה תקדיש את אותו זמן ומחשבה שהקדשת לקניית המכונית שלך? האם אתה מבין שלא רק אתה, הנהג, משפיע על מצבה של המכונית שלך אלא גם מי שיטפל בה כשהיא זקוקה לטיפול?

מדובר בנקודה רגישה עבור נהגים רבים. נדמה שרבים מאיתנו יכולים לספר סיפורי אימים על מה שקרה להם כשהם נזקקו למוסך עבור המכונית שלהם, בין אם היא שברולט או כל דגם אחר. סיפור אימים יכולים להסתיים באחת משלושת הדרכים הבאות: הוצאה גדולה בהרבה מהמתוכנן; שברולט שעברה טיפול במוסך אבל לא באמת תוקנה; שילוב של השניים גם יחד. ישנם בעלי מכוניות שהחליטו שהדרך הטובה ביותר לשמור על שברולט בריאה ועל חשבון בנק במצב טוב הוא לתקן בעצמם את המכונית שלהם. אלא שלא כל אחד מאיתנו יכול להיות מכונאי בשעות הפנאי שלו. לא כל אחד מאיתנו יכול ורוצה להשקיע את הזמן הנדרש כדי להבין איך פועל מנוע של שברולט או מערכת המתלים או התמסורת וכן הלאה. רוב בעלי המכוניות רוצים למצוא מישהו שיטפל היטב במכונית שלהם אבל לא יגרום להם להתרוששות.

במציאות שבה אנו חיים צריך להכיר באמת: טיפול איכותי עולה כסף ומי שרוצה שברולט ששומרת על הבריאות שלה לאורך זמן חייב להשקיע בכך כסף. למרבה הצער ההיפך איננו נכון: לא כל שירות יקר הוא גם שירות איכותי ולעיתים קורה שאנחנו מגלים שלמרות השקעה כספית גדולה עדיין יש לנו שברולט חולה. כדי למצוא מוסך שניתן לסמוך עליו אי-אפשר לסמוך על המזל אלא צריך לנהוג באותה הצורה שבה אנחנו נוהגים כאשר אנחנו מחפשים שברולט: להשקיע זמן ומחשבה בחיפוש. לעיתים זה נדמה מעט תמוה כשרואים בעלי מכוניות שהשקיעו הרבה מאמץ בקניית המכונית שלהם אבל שאינם משקיעים מאמץ דומה, ולו במעט, במציאת מי שיטפל במכונית שלהם.

העצה הברורה מכולם היא גם הפשוטה מכולם: כשאתה צריך לטפל במכונית מדגם שברולט כלשהו הרי שכדאי לך לגשת למי שמתמחה בטיפול במכוניות מדגמי שברולט שונים. עולם מכונאות הרכב עבר שינויים גדולים בעשר השנים האחרונות ומוסך מודרני משתמש כיום בכלים שונים לחלוטין מאלה שבהם נעשה שימוש בעבר. מכוניות מתקדמות דורשות טיפול מתקדם ולא כל מי שיש לו ג'ק, ראצ'ט וכמה תמונות של בחורות יפות על הקיר של המוסך יכול גם לטפל במכונית שברולט מתקדמת מדגם חדיש. ישנם מוסכים שערוכים לטיפול במכונות מתקדמות ובדגמים חדישים וישנם מוסכים שצריך להשאיר למכוניות של אנשים אחרים שאולי לא אכפת להם מי מטפל במכונית שלהם.

טיפול נכון יכול להאריך את החיים של כל שברולט ולהבטיח לבעל המכונית גם נסיעה בטוחה ומהנה יותר וגם חשבון בנק שלא יצטמק יותר מדי מבלי שבעל הרכב קיבל דבר תמורת הכסף שבוזבז.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב